به گزارش خبرگزاری فارس، دو دوره کارگاه‌های آموزشی مربوط به آیین‌نامه‌های انضباطی روز گذشته در دو نوبت صبح و بعدازظهر در هتل آکادمی و با حضور نمایندگان 22 استان برگزار شد.

در این کارگاه علاوه بر آموزش مفاهیم انضباطی، آیین‌نامه جدید فدراسیون فوتبال که اخیراً در مجمع به تصویب رسید نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در جلسه صبح اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی جلسه پرسش و پاسخ را برگزار کرد و در دوره بعدازظهر نیز هوشنگ نصیرزاده آیین‌نامه جدید را برای حضار تشریح کرد.

امروز نیز با حضور نمایندگان 16 لیگ برتری، آیین‌نامه نقل و انتقالات مصوب اردیبهشت ماه سال جاری و مواردی که قرار است به این آیین‌نامه اضافه شود، مورد بررسی قرار گرفت.

در این کارگاه‌ آموزشی در رابطه با نقل و انتقالات بین‌المللی و داخلی آموزش‌های لازم به عمل آمد.