
یاشاسین مهدی کیانی ،یاشاسین تراختور
۴۷۹ بازدیدجمعه ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
کاپیتان تیم تراکتورسازی به رکورد جالب توجهی در این تیم دست یافت.
به گزارش کاپ،مهدی کیانی امروز و در بازی تراکتورسازی مقابل سیاه جامگان،دویستمین بار پیراهن تراکتورسازی را در لیگ برتر برتن کرد.کیانی از فصل 87-88 که به همراه تراکتورسازی به لیگ برتر صعود کرد، در تراکتورسازی حضور داشته است.
وی سابقه بازی در تیم گسترش فولاد را هم دارد.
تراکتورسازی امروز موفق شد در مشهد دو بر یک مقابل سیاه جامگان به پیروزی برسد.


