
3 روزه دیگه تولدته عشقه من
۷۴۰ بازدیدجمعه ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
واقعا بعضی وقت ها چقدر لذت بخشه آدم میبینه موقعی طرفدار یه تیمی شده که تیم جایگا خوبی در اروپا نداشته اما الان اوضاع فرق کرده..
mia san mia
به نام خدایی که بایرن را آفرید تا فوتبال آلمان یک حاکم داشته باشد.


