
فروشنده
۴۶۲ بازدیددوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
تقریبا همه سینماگران جهان کن رو به عنوان معتبرترین و ارزشمندترین مراسم سینمایی جهان میدونن که توش جوایز براسال عدالت تقسیم میشه وقتی فروشنده توی چنین مراسمی جاییزه برده یعنی کاملا حقش اسکار بوده این بحث های مسخره واقعا بی ارزشه ---- در زمان کن اوباما رییس جمهور بود


