
گزارش مالی منچستر سیتی در فصل ۲۰۱۲/۱۳؛ تنها تیمی که هیچ بدهی ندارد
۵۲۶ بازدیدپنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
من سیتی فنز- گزارش مالی تیم منچستر سیتی روز گذشته منتشر شد.در این گزارش نشان می دهد سیتی 63 میلیون یورو در سالی که گذشته است ضرر دیده است اما آن ها برای نخستین بار تنها تیمی در لیگ جزیره هستند که هیچ بدهی مالی ندارند و کارشناسان این ضرر مالی سیتی را حاکی از پرداخت بدهی های باشگاه دانسته اند و سال 2013/14 را سالی با شکوه برای سیتی پیش بینی کرده اند.سیتی در آمد سیتی در فصل قبل 328 میلیون یورو بوده است که نسبت به آرسنال و چلسی و لیورپول و تاتنهام بهترین عملکرد را داشته است.
خلدون مبارک مدیر باشگاه سیتی در مصاحبه ای عملکرد قوی سیتی را نشان از موفقیت های اخیر باشگاه دانسته است:
"ایجاد فرصت های تجاری قابل توجهی را برای سازمان و زیربنایی، حرکت قوی برای سالهای پیش رو در نظر گرفته ایم."
فران سوریانو نیز، مدیر اجرایی باشگاه سیتی نیز در مورد سلامت مالی، فعلی باشگاه چنین ابراز خوش بینی کرد:
" در آمد باشگاه در حال رشد است . هزینه ها نیز تحت کنترل قرار گرفته اند و در آینده شاهد سود دهی زیاد باشگاه خواهیم بود."
سیتی در این فصل بسیار فوق العاده عمل کرده است و آن ها برای قهرمانی شانس بسزایی خواهند داشت و هم چنین پلگرینی برای اولین بار توانسته است این تیم را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا برساند و هم چنین آن ها در جام حذفی نیز مدعی اصلی قهرمانی هستند و تمام این ها نشان دهنده آن است که سیتی سال با شکوه در پیش دارد.
کانون هواداران منچستر سیتی در ساعاتی دیگر گزارشی جالب از عملکرد سیتی در تمام زمینه ها خواهد داد.


