جدول لیگ هفتم، هفته ی بیست و هفتم...!! میبینید کجاییم ؟ سوم جدول ، 7 امتیاز عقب تر از صدرنشین ، 6 تا تفاضل کمتر . حالا اینا به کنار ، میدونید تو همین هفته چه نتیجه ای گرفتیم؟! 4-1 به کیسه اهواز باختیم ! 6 امتیازم ازمون کم کرده بودن ، 2 هفته بعد هم با برق شیراز توی تهران 1 - 1 مساوی شدیم ، دنیا رو سرمون خراب شده بود، هیچ امیدی نداشتیم ، صفر مطلق.... اما پشت تیمو خالی نکردیم، حمایت کردیم ، خواستیم و گفتیم میتونیم... میدونید که نتیجش چی شد دیگه ؟؟؟ پس امیدتو از دست نده ، ایشالا سپاهانو ببریم میفتیم تو سرازیری و میریم به سمت قهرمانی هرکی مثل من هنوز امید داره کامنت 6 بزاره