لازم به ذکر است که با وجود گذشت چندین ساعت از پایان این بازی ، مریم ایراندوست هنوز در بیمارستان تحت نظر پزشکان است. تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در دیداری معوقه از هفته ی هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، میزبان نماینده ی استان گرگان بود که در نهایت با نتیجه ی 4 بر صفر حریف خود را شکست داد . این بازی به شکل ترسناکی آغاز شد و از همان دقایق اول بوی یک ناکامی در دیداری خانگی به مشام می رسید. تلاش های ملوان برای ارائه ی بازیِ همیشگی خود در برابر دفاع همه جانبه ی حریف گرگانی ناکام بود. با گذشت 15 دقیقه ازشروع نیمه ی دوم شرایط تغییری نکرد تا اینکه تابلوی تعویض بالا رفت و بازیکنان و مربیان و اندک تماشاگرانِ بازی شاهد صحنه ی عجیبی بودند: تعویض شماره ی 8 با 10 ! با وجود اینکه چند روز پیش در بازیِ قبلی ملوان مقابل میزبان بوشهری ، مریم ایراندوست سرمربی و کاپیتان قوهای سپید به شدت مصدوم و به بیمارستان منتقل شده بود و پزشکان هم اجازه ی بازی ِ وی را صادر نکرده بودند اما حالا سارا قمی بازوبند کاپیتانی را بر دستان او می بست! بازیِ سرد دو تیم با قدرت رهبری غیرقابل توصیف کاپیتان ایراندوست لحظه به لحظه زیباتر و هیجان انگیزتر از قبل می شد. انگار خون تازه ای در رگ های قوی سپید جریان یافته بود. فریــــاد های کاپیتان، دقیق شدن پاسها ، هماهنگی و توازن حرکات بازیکنان ، دستپاچگی حریف ، دو برابر شدن سرعت بازی ... در نتیجه گل های اول تا چهارم در عرض کمتر از 30 دقیقه به ثمر رسیدند. در نهایت هم سوت پایان و نقش بر زمین شدن شماره ی 10 ، برانکارد و آمبولانس والبته کاپیتانی که دوباره به بیمارستان منتقل شد... لازم به ذکر است که با وجود گذشت چندین ساعت از پایان این بازی ، مریم ایراندوست هنوز در بیمارستان تحت نظر پزشکان است. تصاویر بیشتر در: http://jamalele.mihanblog.com/