
نیمار سینیور : هیچ جای کارمان خلاف قانون نبود
۲۸۷ بازدیدجمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - 0۵:۱۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
باشگاه بارسلونا در سال 2011 مبلغ 10 میلیون یورو به صورت پیش پرداخت به حساب شرکت N&N (شرکت پدر و مادر نیمار) واریز کرد.
بعد از جنجال بر سر قرارداد نیمار حالا پدر نیمار در گفتگو با ESPN برزیل در مورد حواشی این قرارداد توضیح می دهد.
نیمار سینیور با رد هر گونه قانون شکنی در این باره می گوید : این مبلغی بود که آنها برای بالا رفتن شانس امضای قرارداد به شرکت N&N پرداخت کردند و اگر قراردادی با بارسا بسته نمی شد کل 10 میلیون یورو به بارسلونا عودت داده می شد.
در پاسخ به این سوال که با 10 میلیون یوروی پیش پرداخت چه کار کردید، پدر نیمار گفت : با این پول نیمار را در برابر حوادثی مانند مصدومیت بیمه کردم.
وی همچنین درباره امضای قرارداد در سال 2013 افزود : ما می توانستیم یکسال دیگر صبر کنیم و سال 2014 بدون پرداخت هیچ مبلغی به سانتوس از انتقال نیمار تا 120 میلیون یورو نیز درآمد کسب کنیم زیرا تیم هایی بودند که این مبلغ را پرداخت می کردند اما صلاح را در این دیدیم که نیمار جونیور نیز قبل از جام جهانی به هدف ورزشی خود برسد.
وی با نام بردن از گانسو ستاره سابق باشگاه سانتوس که چند سال پیش مورد توجه تیم های اروپایی از جمله آث میلان و بارسلونا قرار داشت، افزود : نگه داشتن بیش از حد بازیکنانی در این سطح در برزیل قمار بزرگی است. گانسو را نگاه کنید. اکنون او در تیم بزرگ سائوپائولو حضور دارد اما می توانست در بزرگترین تیم های اروپا بازی کند. چند سال قبل پیشنهادهای خوبی از اروپا برای او رسیده بود با این حال تعلل او در پذیرفتن پیشنهادها همراه شد با مصدومیت شدیدی که کیفیت بازی او را کاهش داد و شانس قرارداد بستن با تیم های اروپایی را از او گرفت.


