یه نیمه خوشگل
۶۳۹ بازدیدشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
بارسا تو نیمه اول فوق العاده بود مخصوصا MSN. از حق نگذریم رافینیا و راکتیچ هم خیلی خوب توپ گیری می کردند و توپ رو به گردش در می آوردند. سرجی روبرتو دیگه داره از بهترین فرمش استفاده میکنه و تو این نیمه خیلی خوب بود. بوسکتس که دیگه حرفی راجبش نمی مونه. پیکه ، امتیتی و مارک هم عالی بودند. در کل مالکیت که دستتمون بود و هر کاری که دلمون میخواست با توپ انجام میدادیم. مسی و نیمار هم دو گل خوشگل زدند تو حلق بدخواهاشون. در کل این تقریبا همون بارسایی است که می خوایم. پرس از جلو و جنگندگی همه بازیکنان. امیدوارم نیمه دوم هم به همین شکل بازی کنیم/


