میگم تو حذفی چرا بیرانوندو منصوریان بازی نداد!!!!!؟؟؟؟؟؟درحالی که پنالتی گیر بود
۶۸۶ بازدیدیکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
اگه مبعلی تعویض نمیکرد باید اندو میرف بیرون
که هافبک دفاعیم بود در صورتی که ده نفره ان!
الان اندو هم همون سانترارو میکنه!
چرا منصوریان تو حذفی به بیرانوند بازی نداد:))))))
#توهم


