اگه مبعلی تعویض نمیکرد باید اندو میرف بیرون که هافبک دفاعیم بود در صورتی که ده نفره ان! الان اندو هم همون سانترارو میکنه! چرا منصوریان تو حذفی به بیرانوند بازی نداد:)))))) #توهم