
من جای ناصر بودم
۶۱۶ بازدیدچهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
من جای ناصر بودم سریع آگهی فروش باشگاه را با یه قیمت خیلی نازل میزاشتم توی دیوار و شیپور و هر سایت تبلیغاتی دیگه و از این به بعد توی فوتبال پیدام نمیشد و یه قاتل مزد بگیر را مامور میکردم تا امری را بکشه تا چند سال از خونه بیرون نمی اومدم تا آبها از آسیاب بیافته


