کاربران بارسایی بعد از بازی دیشب ...
۴۹۲ بازدیدپنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
تیمتون برد و کامبک شیرینی داشت و شایسته بود و بازم تبریک میگم ولی واقعا دیگه گندشو درآوردید و نشون دادید اکثرا جنبه ش رو ندارید.نزدیک 24 ساعت میگذره و بارسا داره برای بازی بعدیش تو لا لیگا آماده میشه ولی سایت رو با پستهای تکراری و توهین آمیز به رئال و اسکرین شاتهای همه کامنتهای 20 سال اخیر به گند کشیدید. 10000 بار پست عکس دیماریا رو گذاشتید و بهش توهین کردید. روز بعد اوندسیما دیگه رئالی ها پستی راجع به اوندسیما نمیذاشتن. حالا فکر کنید اگر این کامبک رو تو مراحل بالاتر و مقابل رئال می زدن چی می شد!
راموس مصاحبه کرده و گفته از حذف بارسا خوشحال میشه. مگه باید غیر از این باشه؟! واقعا عجیبه؟ مگه همه بارسایی ها قبل فینال پارسال مصاحبه نکردن و نگفتن دوست دارن اتلتیکو قهرمان بشه؟ مگه خود شما دوست دارید رئال صعود کنه؟
رائول گفته به نظرش بارسا نمی تونه کامبک بزنه. مگه خود بوسکتس بعد بازی رفت نگفت دیگه شانسی برای صعود نداریم؟
برای اظهار نظرهای طبیعی اسطوره هامون هر مزخرفی دلشون خواست گفتن
فکر کنم حرفی که پیکه زد ( 9 ماه بعد بچه های زیادی متولد میشن) خیلی زود راجع به بارسایی ها واقعیت پیدا کرد و تعدادشون از دیشب تو سایت 100 برابر شد!


