
از صمیم قلب خوشحالم که طرفداراری تقریبا همه ی تیمهای اروپایی از ما بدشون میاد ^___^
۹۱۱ بازدیدشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - 0۸:۴۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
این تنفر نشون میده که ما کارمونو داریم درست انجام میدیم اصلا دلم نمیخواد مثل روزای الان منچستر و آرسنال و لیورپول به روزی دچار بشیم که طرفدارای بقیه ی تیما بیان برامون دل بسوزونن اینو قبلا تجربه کردم و اصلا و ابدا خوشایند نیست
بحث اتهام و تبانی و داوری کماکان پشت سر همه ی تیمای موفق بوده هست و خواهد بود
شما فقط به این توجه کنید که از سال 2007 اینا تا 2011 یووه ای ها اینتری هارو به این چیزا متهم میکردن و از اون سالا تا الان برعکس شده اینتری ها دارن یووه رو متهم میکنن :)) قشنگ یادمه همین حرفا پشت سر منچستر فرگوسنم بود الانم پشت سر بارسا هستش
این کاملا طبیعیه و وقتی اینجوریه جو بدونید داریم درست پیش میریم و فقط از موفقیتای تیمتون لذا ببرید ^___^


