کلیپی از ملی‌پوشان پخش شد که در آن بعضی از بازیکنان قدیمی تیم ملی مثل خداداد عزیزی، حمید استیلی، حسن روشن، پیروانی، مهدوی‌کیا، رحمان رضایی، خسرو حیدری، خلعتبری و سید جلال حسینی در مورد تیم ملی و غیرت و تعصب نسبت به پیراهن این تیم صحبت کردند. آخرین صحنه این فیلم بغض آندرانیک تیموریان بود که می‌گفت پیراهن تیم ملی را با هیچ چیز عوض نمی‌کند.

*جمشید مشایخی بر روی تمر تیم ملی نوشت: ملت بزرگ ایران همیشه پیروز باشد.

*علی مطهری بر روی این تمبر نوشت: بسمه‌تعالی به امید پیروزی تیم ملی در جام جهانی.

*ناصر نوآموز نوشت: به امید خدا و سربلندی تیم ملی در جام جهانی پیروز باشید.

*آیت‌اللهی نوشت: چو ایران نباشد تن من مباد.

*مارتین مدیر آلمانی آلشپورت گفت: از فدراسیون فوتبال ایران به خاطر همکاری دوجانبه تشکر می‌کنم ما طرح لباس تیم ملی ایران را با نقش یوز ایرانی به فیفا بردیم و تأئیدیه آن را گرفتیم.

وی ادامه داد: تلاش کردیم الیاف پیراهن تیم ملی ایران از بهترین کیفیت برخوردار باشد تا عملکرد تیم ملی ایران بالا برود. تیم ملی ایران در هر مسابقه شانس دارد حتی مقابل آرژانتین.

*وحید جعفری مدیر بخش خاورمیانه آلشپورت نیز در این مراسم در کنار مارتین حضور داشت.

*مارتین خداحافظی‌اش را به زبان فارسی بیان کرد.

به نقل از فارس،جواد خیابانی در پایان سخنان مارتین گفت که بهتر است جعفری که موهای زیادی دارد بخشی از موهایش را به مارتین بدهد!