مهدی محمدنبی در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال در جام جهانی برزیل در خصوص برنامههای تیم ملی فوتبال در راه جام جهانی گفت: برنامههایمان را مطابق گذشته اجرا میکنیم. ما سه اردو خواهیم داشت و 6 اردو هم برگزار میکنیم. در اسفندماه هم با گینه در تهران بازی داریم.
وی ادامه داد: اردوی آفریقای جنوبی هم برگزار میشود. کفاشیان و کیروش با یکدیگر جلسهای برگزار کردند و به این نتیجه رسیدند تا این اردو برگزار گردد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه بازیکنان حاضر در لیگ قطر چگونه میخواهند به اردوی تیم ملی اضافه شوند، تصریح کرد:ما به دنبال این هستیم تا آنها هم به ما اضافه شوند. کفاشیان نامهای برای فدراسیون قطر زد و از آنها خواسته تا اجازه دهد بازیکنان ملیپوش ایران در اردوی تیم ملی همراه ما باشند. میدانیم کار سختی است و نهایتش جریمهای را میدهیم.
به نقل از فارس،وی در پایان در مورد عدم حضور کیروش در این مراسم گفت: فکر میکنم او کسالتی داشته که به این مراسم نیامده است. تا جایی که من میدانم قرار بود او به این مراسم بیاید.


