مربی های قبل از زیدان رونالدو رو تو اوج دوران بازیش داشتن. رونالدویی که ده ها لول از این رونالدو بالاتر بود و می تونست یک تنه جور تیم رو بکشه. البته رونالدو هم تقصیری نداره و سنش بالا رفته. بارسا مثلث msn داره. ما مثلثمون یکی بنزماست که هر 20 بازی شاید یه بازی یه حرکتی بزنه. یکیش بیل هست که هر چند وقت یه بار میاد یه بازی می کنه و میره. یکیشم رونالدو هست که همه سعیشو می کنه ولی دیگه سنش بالا رفته و کارایی قبلو نداره زیدان اگر رونالدو سابق رو داشت تیم بهترین بازی رو می کرد و نتایج خیلی بهتری می گرفت