پرسپولیس وختی به الریان باخت که نه دفاع چپ گرفت نه دفاع وسط
۴۳۴ بازدیدسهشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
خیلی دفاع خسع بود
در مورد استقلالیایی که از مال عربا بالا میرید
باختای ما تو سال ٩۵هم اندازه گلای خورده شما تو دربی٨٢بود


