
به امید آینده
۲۷۱ بازدیددوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - 0۷:۵۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
دییشب رئال مادرید با اتلتیکو مساوی کرد و 2 امتیاز حساسا رو از دست داد
خودم شخصا دوست داشتم ببریم ولی خوب قرار نیست که همه ی بازی ها رو ببریم.
به هر حال شرایطمون خیلی هم بد نیست.
تا 2یا 3 هفته پیش اختلافمون با بارسا و اتلتیکو 5 امتیاز بود
ولی الان با بارسا هم امتیازیم و با اتلتیکو 2 امتیاز فاصله داریم
در ضمن اینم اضافه کنم که بازی های رو درو با بارسا و اتلتیکو هنوز مونده و همچنین بازی بارسا اتلتیکو در هفته آخر
پس به امید خدا هنوز از شانس بالایی برخورداریم.
پس نباید نا امید شد.
و به امید آینده
ممنو اگه خوندین


