دییشب رئال مادرید با اتلتیکو مساوی کرد و 2 امتیاز حساسا رو از دست داد خودم شخصا دوست داشتم ببریم ولی خوب قرار نیست که همه ی بازی ها رو ببریم. به هر حال شرایطمون خیلی هم بد نیست. تا 2یا 3 هفته پیش اختلافمون با بارسا و اتلتیکو 5 امتیاز بود ولی الان با بارسا هم امتیازیم و با اتلتیکو 2 امتیاز فاصله داریم در ضمن اینم اضافه کنم که بازی های رو درو با بارسا و اتلتیکو هنوز مونده و همچنین بازی بارسا اتلتیکو در هفته آخر پس به امید خدا هنوز از شانس بالایی برخورداریم. پس نباید نا امید شد. و به امید آینده ممنو اگه خوندین