من یه منچستریم و خیلیم منطقیم و میخوام بگم انتونیو کونته روی سیستم ۳-۴-۳از قانون کپی رایت استفاده نکرده که شما انقدر ناراحت شدید بابا بیخیال از فوتبال لذت ببرید بجای این حرفها.