
لحظه ي سال تحويل در...
۶۷۸ بازدیدیکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
٤ ساله دارم ميگم سال بعد سال تحويل ميرم حرم امام رضا(ع) اما هي نميشه ?? ولي سال ديگه ميرم ???
عكس حرم امام رضا ميزاري طرف ديس داده ?اخه از اينم مي... ????
خوش به حال مشهدي ها خداوكيلي،امام رضا رو دارن كه ميتونن غم و شاديشون رو باهاش تقسيم كنن و هر وقت ميخوان برن يه حالي عوض كنن،درضمن دوستان مواظب باشين موقع رانندگي چون تصادفات اون سمت زياده چون مردم ميخوان سال تحويل برسن حرم همه با سرعت ميرن.امام رضا هميشه همونجاست دير برسين نميبرنش! امسال متاسفانه تعداد كشته ها در جاده زياده و ما همچنان فرهنگ رانندگيمون پايين و فك ميكنيم واس استراحت بزنيم كنار بهمون ميگن آماتور ???
ولادت حضرت فاطمه (س) الگوي پاكدامنان دنيا و روز مادر رو تبريك ميگم ❤❤❤❤


