طرفداری- اولیویه ژیرو بر این باور است که بازیکنان آرسنال با وجود اعتراض های هواداران و فرم بدی که اخیرا داشته اند، از سرمربی شان حمایت می کنند و خواهان بقای او در باشگاه هستند.
به گزارش گاردین، ونگر مصمم به ادامه دادن کار خود در باشگاه بوده و با قرارداد دو ساله ای که به او پیشنهاد داده اند، اعلام کرده است که به زودی تصمیمش را اعلام خواهد کرد.
اما هواداران آرسنال، به شدت نسبت به دخل و خرج این باشگاه خشمگین بوده و در روز شنبه، در پی شکست 3 بر 1 مقابل وست بروم که با نمایش بسیار ضعیف این تیم همراه بود و انتقادهای بسیاری را از آن ها به همراه داشت، هوادار مشهور آرسنال، پیرس مورگان، بار دیگر به شدت نسبت به وضعیت این تیم اعتراض کرد.
پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا، در پی شکست 10 بر 2 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل بایرن مونیخ، انتظار می رفت که ونگر به دوران حضور 20 ساله اش در باشگاه پایان دهد.با این حال، به نظر می رسد این مرد فرانسوی، قصد مبارزه با انتقادهای هواداران و کارشناسان را داشته و بر روی تمدید قراردادش تمرکز دارد، چیزی که اولیویه ژیرو از آن حمایت کرده است. مهاجم آرسنال، که به اردوی تیم ملی فرانسه برای دیدار مقابل لوکزامبورگ و اسپانیا ملحق شده، خواهان فتح جام حذفی در این فصل و استقامت ونگر است.
او در مصاحبه با کانال پلاس گفته است:
خواهان این هستیم که آرسن ونگر قراردادش را تمدید کند و به ماجراجویی اش با آرسنال ادامه دهد، زیرا ما از او حمایت می کنیم.امیدواریم که بتوانیم قهرمان جام حذفی شویم و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کنیم.



