آخه موقعیت سوزی تا کجا?مردیم تا بردیم اون از سردار اون از جهانبخش اون از انصاری فرد طارمی هم گرچه از اینا بهتر بود ولی اونم جون به لبمون کرد تیم ملي مهاجمی مثل کاوه ميخاد