حتی بازیکنان قرمزپوش یک بار در آستانه بازی با استقلال اعتصاب کردند و این موضوع منجر به جدایی رویانیان و ناراحتی او از پرسپولیس شد اما امروز هم بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به عدم رسیدگی به مشکلات بازیکنان در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کردند اما به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان و عدم رسیدگی کامل به مشکلات اعتصاب کردند و درفشی‌فر را ترک کردند. این در شرایطی است که بازیکنان به شدت به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعتراض دارند و معتقدند آنها هیچ توجهی به مشکلات باشگاه ندارند.

پرسپولیسی‌ها اعلام کردند که اگر این موضوع ادامه داشته باشد اتفاقاتی دیگر در راه است.

یکی از دغدغه‌های علی پروین در زمان حضورش در پرسپولیس بدهی‌های این باشگاه بود، وی از روز اولی که در باشگاه نشست طلبکاران درب اتاق او را به صدا در آوردند و خواستار طلب‌های خود شدند.

از همین رو وزارت ورزش و جوانان نیز به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که هرچه سریع‌تر بدهی‌های باشگاه به صورت مکتوب مشخص شود به همین دلیل پروین به مسئولان مالی باشگاه دستور داد تا بدهی‌های باشگاه را به صورت کامل در اختیارش قرار دهند و آنها را اعلام کنند.

بنا به در خواست سرپرست باشگاه پرسپولیس و پس از بررسی‌های انجام شده بالاخره مسئولان مالی باشگاه پرسپولیس بدهی‌های قرمزپوشان را به صورت کامل در اختیار وی قرار دادند.

به گزارش اختصاصی خبرنگار خبرگزاری فارس، طبق گزارش نهایی ارایه شده بدهی پرسپولیسی‌ها 55 تا 60 میلیارد تومان است. این گزارش به علی پروین داده شده و قرار است برای اطلاع وزیر به وزارت ورزش و معاونان وی ارسال شود.

این در شرایطی است که پرسپولیسی‌ها در حال حاضر به شدت مشکل مالی دارند و حتی حقوق عقب افتاده کارمندان خود را نیز پرداخت نکرده‌اند.