چون اگه ایسکو نره بارسا یا وراتی یا کوکه یا اریکسن رو میاره ولی ایسکو ضعیفتر از اوناس تو پاس دادن دریبلاش هم بدرد تیم نمیخوره زیاد . مثلا یه بازیکن رو دریبل میزنه دوباره دور خودش میچرخه تا بازیکن حریف بهش برسه! کلا سرپایین بازی میکنه