امیدوارم ایسکو بره بارسا !!! و خامس بمونه
۵۷۵ بازدیدشنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۶ - 0۷:۴۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
چون اگه ایسکو نره بارسا یا وراتی یا کوکه یا اریکسن رو میاره
ولی ایسکو ضعیفتر از اوناس تو پاس دادن
دریبلاش هم بدرد تیم نمیخوره زیاد . مثلا یه بازیکن رو دریبل میزنه دوباره دور خودش میچرخه تا بازیکن حریف بهش برسه!
کلا سرپایین بازی میکنه


