سوم فوریه 1935 رئال مادرید موفق به شکست 8-2 بارسلونا در لالیگا شد ، این نتیجه بعد از پیروزی 11-1 بهترین نیتجه الکلاسیکو ها حساب میشه . در ضمن از کسایی که میخوان تو این پست یادی از فرانکو بکنن باید بگم فرانکو سال 1940 پادشاه اسپانیا شد