دوستانی که زیاد رفتن ورزشگاه آزادی. به نظر شما تو هر طبقه به ترتیب کدوم سمت واسه دیدن بازی بهتره؟ یه سوال دیگه این که واسه کسی که از خط یک مترو میخواد برسه به ورزشگاه بهتره وارد خط دو بشه و ایستگاه صادقیه پیاده بشه و بره خط 5 یا اینکه دروازه دولت پیاده بشه و بعد وارد خط 4 و بعد 5 بشه؟