
شير هاي رام ناشدني لطفا بس كنيد
۵۱۶ بازدیدپنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
آقا اين چلسي داره درو ميكنه
چرا ميگن چلسي هنوز قهرمان نشده چرا هنوز قهرمان حسابش نميكنن
خب از همين الان قهرمانه ديگه فقط
يه گريژمان كم داريد و من كه منچستري ام به نظر من اصلا گريژ مان به درد منچستر نميخوره


