آقا اين چلسي داره درو ميكنه چرا ميگن چلسي هنوز قهرمان نشده چرا هنوز قهرمان حسابش نميكنن خب از همين الان قهرمانه ديگه فقط يه گريژمان كم داريد و من كه منچستري ام به نظر من اصلا گريژ مان به درد منچستر نميخوره