به گزارش خبرگزاری فارس، تراکتورسازی روز گذشته در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل فولاد خوزستان به پیروزی رسید تا در فینال حریف مس کرمان شود.

مدیرعامل تراکتورسازی برای بازیکنان این تیم پاداش ویژه‌ای که بیشتر از پاداش بازی‌های معمولی است برای بازیکنان این تیم در نظر گرفته است.

طبق اعلام جمشید نظمی این پاداش تا قبل از دیدار فینال جام حذفی در تاریخ 25 بهمن به حساب بازیکنان واریز می‌شود.