جمشید نظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی تراکتورسازی مقابل فولاد خوزستان گفت: بازیکنان عملکرد بسیار خوبی داشتند. خدا را شکر با پیروزی مقابل فولاد خوزستان توانستیم به فینال صعود کنیم. امیدوارم قهرمان جام حذفی شویم.

وی افزود: از هواداران تشکر می‌کنم که در آن شرایط سرما به ورزشگاه آمدند و از تیم حمایت کردند. هواداران تراکتورسازی نمونه هستند و هیچوقت تیم خود را تنها نمی‌گذارند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد رویارویی با مس کرمان در فینال جام حذفی،‌ اظهارداشت:  برای ما فرقی نمی‌کرد که استقلال یا مس کرمان به فینال برسد. از قبل چیزی در نظر نداشتیم. مطمئن باشید تراکتورسازی جام را می‌گیرد. فینال ما دیدار مقابل فولاد خوزستان بود. به بازیکنان گفته بودم فینال اصلی برای ما بازی با فولاد خوزستان است چراکه این تیم بازیکنان خوبی دارد و از کادرفنی بسیار فهیم و با دانشی بهره می‌برد. فرکی مربی کاربلدی است. خوشحالیم که دیروز مقابل فولاد خوزستان برنده شدیم. البته این چیزی از ارزش‌های فولاد و حسین فرکی نمی‌کاهد.

نظمی در ادامه خاطرنشان کرد: پاداشی برای بازیکنان در نظر گرفتیم که کمی بیشتر از پاداش بازیکنان در حالت عادی است. قبل از فینال جام حذفی تلاش می‌کنیم این پاداش را به بازیکنان بدهیم.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد حضور تونی اولیویرا برای اولین بار در نیمکت این تیم، خاطرنشان کرد: دست او درد نکند. این از خوبی‌های سرمربی جدید ما است. اولیویرا سرمربی خوبی است. اولین حضور اولیویرا در بازگشت به نیمکت تراکتورسازی بازی بسیار سختی بود که خوشبختانه توانستیم به موفقیت برسیم.

وی در مورد قرعه کشی فینال جام حذفی و اینکه آیا تراکتورسازی با بازی در زمین بی‌طرف موافق است، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم بازی در زمین بی طرف درست باشد. قرار است مکان فینال جام حذفی قرعه کشی شود و مکان مسابقه معلوم شود. مثل اینکه بازی در زمین بی طرف در قانون وجود ندارد. به نظر من اگر قرعه کشی کنند تا یا ما یا مس کرمان میزبان شویم بهتر است. تراکتورسازی جام را می‌خواهد و بالای قله کوه قاف هم اگر بازی کنیم باید قهرمان شویم.

نظمی در مورد دیدار در هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل نفت تهران، عنوان کرد: این مسابقه مقدمه فینال جام حذفی است. نفت تیم بسیار خوبی است. امیدواریم بازی تماشاگر پسندی را مشاهده کنیم که با پیروزی ما همراه شود.