
یه دختر بود خیلی زبل بود هروقت بهش زنگ میزدم میشناخت، یه بار زنگ زدم صدا گربه درآوردم باز شناخت گفتم چه جوری شناختی؟
۱٬۰۹۲ بازدیدجمعه ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ - 0۷:۵۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گفت احمق شمارتو دارم خب!!


