طرفداری- مقداد نجف‌نژاد درخصوص صحبت‌های امیر قلعه‌نویی بعد از بازی مقابل مس کرمان مبنی بر اینکه تیم استقلال تیم پیری است و نیاز به جوانگرایی دارد گفت: منم این حرف را قبول دارم چراکه باید در تیم جوان‌گرایی شود و آقای قلعه‌نویی حرف درستی زده چراکه ما تیم و کادر مجربی داریم اما در تیم باید جوان‌گرایی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: من با حرف‌های امیر قلعه‌نویی موافقم که باید در جوان‌گرایی در تیم توجه شود اما دیروز ما از استقلال بازی ندیدیم و تیم ما فقط دفاع می‌کرد. دیروز فرصتی دست داد تا با نمایندگان مجلس این بازی را از تلویزیون ببینیم و دوستان نماینده ضمن کری‌خواندن با من می‌گفتند که نوع بازی استقلال نشان می‌دهد که این تیم می‌خواهد بازی به پنالتی کشیده شود. به نظرم در بازی دیروز شأن و حق استقلال ادا نشد و باید این موضوع جبران شود.

به گزارش فارس، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال افزود: البته ما الان هم تیم خوبی هستیم اما باید برنامه‌ریزی کنیم تا دوباره دچار چنین شرایطی نشویم چراکه هیچ‌کس انتظار نداشت استقلال به مس کرمان ببازد البته ما هفته قبل هم در کرمان با مس بازی کردیم و فکر کردم در آن بازی هم همینگونه به میدان رفتیم البته من در کار کادرفنی دخالت نمی‌کنم اما اعتقاد دارم استقلال فقط 10 دقیقه بازی کرد.