امیدوارم قهرمانیو از دست ندیم وگرنه برانکو رو مجبور به استعفا میکنن!پارسالم با لج کردن سر سید جلال جامو از دست دادیم
۶۵۶ بازدیددوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
اشتباه کرد بهترین دفاع راستو از دست داد
مطمئنم اگه به پیکان ببازیم همه چی بر علیه برانکو میشه


