از تصمیم برانکو حمایت میکنم و برای رامین هم ارزوی موفقت دارم اما واقعا حیف شد حیف اگر میموند و این دوفصل رو مثل ادم بازی میکرد هم کیفیت فنی تیم بالا میرفت هم محبوب تر بود هم انقدر حاشیه نداشتیم واقعا افسوس میخورم بازیکنی که انقدر راحت میتونست ستاره پرسپولیس بشه اینجوری خودشو باحاشیه خراب کرد.البته رامین هرچی سرش اومد حقش بود اون از بازی ذوب اهن فصل قبل اون از کار احمقانه اول فصلش اینم از دعوای تمرین با علیپور و به قول معروف کرم از خود درخته اما واقعا افسوس میخورم چون پرسپولیس میتونست از وجود یکی از بهترین دفاع راست های اسیا برخورد دار بشه اما خودش اینجوری خودش رو خراب کرد.با همه این حرف ها دلمون برات تنگ میشه پسر برای سانتر های ویران کنندت گلزنی تودربی وخوشحالی رونالدویی وباغیرت وتعصب بازی کردنت ولی به هرحال پرسپولیسه که میمونه واین اسم ها میان ومیرن.رامین اذیتمون کرد ولی ما هم با نیمکت نشینی اول فصلش واین یه ماه یه جورایی تنبیهش کردیم وفک کنم دیگه رامین وپرسپولیس بی حساب شدن و براشم ارزوی موفقت دارم.از همه زحماتی هم که برای تیم کشیده ممنونیم با اینکه همه پرسپولیسیا میان میگن بهتر که رفت اما مطمئنم همشون ته دلشون یه افسوسی دارن از اینکه یکی از بهترین دفاع راست های اسیا که میتونست انقدر به کار تیمشون بیاد اینجوری خودش رو خراب کردورواعصاب ما رژه رفت درکل بازم ما تابع برانکوییم و از تصمیم باشگاه حمایت میکنیم به امید موفقت روزافزون ارتش سرخ اسیا