
پلگرینی در بازی با چلسی فقط 2بازیکن سالم در نیمکت خود داشت!
۲۶۳ بازدیدپنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - 0۷:۳۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
شاید برای همتون جالب بوده باشه که چرا پلگرینی فقط و فقط 1تعویض در بازی با چلسی انجام داد و دیگر خبری از آن میلنر طلایی نبود.یا چرا سیتی به جای دمیکلیس از رادول استفاده نکرد.اما باید بدانید سیتی در بازی با چلسی فقط 2بازیکن سالم در نیمکت خود داشت.
یعنی پانتلیمون دروازه بان دوم و یووتیچ که به جای نگردو به بازی آمد.
میلنر که تنها 1روز بود که به تمرینات برگشته بود.
رادول هم اگر به بازی میامد مصدومیتش بیش از پیش می شد.
لوپس بازیکن 18ساله سیتی هم مشکل کوکی در همسترینگ پا داشت و نتوانست بازی کند.
بویوتا و کلیچی نیز هنوز به آمادگی کامل نرسیده بودند.
پلگرینی درباره بحران مصدومیت تیمش گفت: «به نظرم فرناندینیو بازیکن مهمی برای ماست. نه فقط او، که آگوئرو، نصری و خاوی گارسیا هم همین طور. میلنر هم 100 درصد آماده نبود و نمیتوانست در ترکیب بازی کند. آلوارو نگردو هم آمادگی کامل را نداشت. برای تیمی مثل چلسی همین مشکلات ما هم امتیازات بزرگی بود."


