من سیتی فنز – باشگاه منچسترسیتی برای حضور رد رقابت های بین المللی گینس، در تابستان پیش رو راهی ایالات متحده آمریکا خواهد شد. این رقابت ها از سال ۲۰۱۳ آغاز کار کرده است و منچسترسیتی در دومین دوره این رقابت ها حضور خواهد داشت. این رقابت ها از ۲۶ جولای تا ۴ آگوست در ۱۳ شهر آمریکا از جمله شارلوت، دالاس، دنور، مینیاپولیس، نیویورک، فیلادلفیا، ققنوس، واشنگتن DC برگزار خواهد شد. تیم های حاضر در این دوره از تورنمنت گینس: آث میلان، آس رم، اینتر میلان، لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد، المپیاکوس و رئال مادرید