
سوتی منصوریان " پرسپولیس قهرمان میشود "
۹۷۸ بازدیدجمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
علیرضا منصوریان اعتراف کرد که تیمش قهرمان لیگ نمیشود.
«ما تمام تلاش خود را میکنیم تا نایبقهرمان شویم و اگر بتوانیم هفته بیست و هشتم تراکتورسازی را در تبریز شکست دهیم، مسلماً به این هدف میرسیم تا انشاءا... بتوانیم سهمیه مستقیم حضور در آسیا را کسب کنیم.»
سرمربی آبیها البته یک سوتی هم داده چون سهمیه ایران در لیگ قهرمانان 2+2 است و اگر استقلال نایبقهرمان شود، دوباره به پلیآف میرود چرا که فقط قهرمان جامحذفی (نفت یا تراکتور) و قهرمان لیگ (احتمالاً پرسپولیس) میتوانند به طور مستقیم راهی لیگ قهرمانان شوند.

