سلام دوستان کسی هم اندیشان رو میخونه صفحه 370 پیام نمای شبکه 4 خیلی عالیه من تقریبا از وقتی افتتاح شده میخونمش خیلی عالیه پیشنهاد میکنم یک هفته بخونیدش عاشقش میشین صمیمیتی کی اوجا هست هیچ جا نیست بحثاش خیلی مفیدن و میتونه کمکتون کننه با آرزوی موفقیت برای همتون