
کاپیتان رفتنی شد :((
۲۶۷ بازدیدجمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - 0۱:۱۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2014/Feb/nemanja-vidic-confirms-manchester-united-exit.aspx?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_campaign=ManUtd
خیلی ناراحت شدم. هر جا میره موفق باشه. همیشه دوستش خواهم داشت. احتمالا سال دیگه رونی کاپیتان اولمون خواهد بود. (با توجه به بالا رفتن سن اورا احتمالا سال دیگه یه دفاع چپ میگیریم و اورا فیکس و در نتیجه کاپیتان نخواهد بود)


