واقعا قضیه از چه قراره؟تا کی اخه؟تا کی میخوایید به این توهین ها ادامه بدید(هوادارای رئال و بارسا) بابا تمومش کنید خداوکیلی خسته شدیم بذارید از فوتبال لذت ببریم زمانی که جنگی بین دو ملت در میگیره بعد از مدتی دو ملت خسته میشن و اتش بس اعلام میکنن ولی بین هوادارای این دو تیم انگار جنگ ابدی در جریانه اخه دوستای من فکر کنید چقدر از درامدهای این دوباشگاه به ماها میرسه که اینطوری باهمدیگه رفتار میکنیم انگار باهم پدر کشتگی دارن نه یه بارسایی میاد قبول کنه که رونالدو بازیکن بزرگیه و نه رئالی قبول میکنن مسی بازیکن بزرگیه نه بارسایی ها بردهای رئال رو قبول میکنن و نه رئالی ها برد های بارسا رو این میاد ریال رو متهم به تبانی میکنه و اون یکی میاد بارسا رو متهم به تبانی میکنه اون میاد میگه ما 11 تا زدیم و اون یکی میاد حرف از فرانکو میزنه بابا خداییش تمومش کنید من که بریدم و کلام اخرم اینه که بیایید از فوتبال لذت ببریم مرسی که وقت گذاشتید...