نمونه هایی از منطق های بعضی دوستان قرمز
۴۹۹ بازدیدسهشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
منطق اول میگیم جام باشگاه های تهران وحذفی تهران استقلال بیشتر از پرسپولیس داره میگند پس جام ولایت وجام محلاتم حساب کن بعد خودشون سالی که سه گانه گرفتند که دوگانش جام باشگاه های تهران وحذفی تهران بوده تو سال 66 روحساب میکنند توکری خونی ها نمونه دوم میگند استقلال تیمای اماتور وتوچهارجانبه برده سال 47 یعنی یک یا دوسال قبلش خودشون تو این مسابقات شرکت داشتند وحذف شدند جالبه یا میگند جام درجام از جام باشگاه های اسیا معتبر تربوده یا حریفاشون قوی تر از حریفای استقلال بودند که والا سوال اینجاست که جام درجام قهرمانی حذفی بودند توش وجام باشگاه ها قهرمانای لیگ چه جوری قهرمانای حذفی ازقهرمانی لیگ قوی تربودند تازه فکر کنم تو یکی ازدوره های جام درجامشون نیمه نهایی یکی ازتیما انصراف داد وتیمای قوی هم که باهاش بازی کردند الهلال والمحرق بودند نمونه سوم میگند استقلال ضعیف ترین نتیجه تاریخ اسیا روگرفته که والا اینجا اوج بی منطقی هست چون استقلال یه سال بد نتیجه گرفت اما چند سال بعد رفت به نیمه نهایی اسیا وکسی که این درک نکنه وحذف تو نیمه نهایی ارزشش با حذف تو یک هشتم برابر بدونه که دیگه تکلیفش کاملا روشنه نمونه چهارم میگند پرسپولیس تو دربی فکر حمله زیاد افتاد وچون مدیریت نکرد بازی باخت اما خب نمیگند که با اندکی تفاوت تیم پارسال مظلومی هم که چهارتا خورد به خاطر همین بود اما نمونه پنجم سوای بحثای اماری وفنیه وواکنشاشون نسبت به وقتی که بازیکنای خودشون کری میخونند وبازیکنای استقلال مثلا اگر بازیکنی از استقلال بعد کلی فحش خوردن بیاد برا اینکه حال اونایی که بهش فحش دادند بگیره میگند بازیکن که نباید جواب هوادار بده حالا اگه برعکس باشه نظرشون این میشه که خب بازیکنم انسانه دیگه از کوره درمیره وعکس العمل نشون میده یا حتی اگه بازیکنشون خودش کری خونی وتیکه انداختن شروع کنه وبا واکنش هوادارا مواجه شه میگند که یه کری ساده خوند عصبانی شدن نداره که.


