⛔️ نیمار به علت تمسخر داور چهارم پس از اخراج از زمین در بازی بارسا و مالاگا سه جلسه از همراهی تیمش محروم شد و بازی مقابل تیم های رئال سوسیداد، رئال مادرید و اوساسونا را از دست داد.