توسه روز بارسا وپرسپولیس گندزدن به اعصابم
۲۱۲ بازدیدسهشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
شنبه شب که بارسا بازی با مالاگا رو اونطوری باخت.دیروز که پرسپولیس بازی رو که راحت میشد بردرو با هنرنمایی اقای طارمی مساوی کرد که کم از باخت نداشت.امروز هم که بارسا به این شدت وفجیع گند زدکلا تخمی ترین هفته فوتبالیم بود اکههههی


