طرفداری- ابراهیم صادقی درخصوص صحبتهای عزیزالله محمدی مبنی بر اینکه خود بازیکنان پیگیر اتحادیه بازیکنان نشدند و حالا مجمع صنفیای نیست که از آنها حمایت کند گفت: اولین جلسهای که ما در آن حضور یافتیم بازیکنان جوانی در آن بودند و ما از بازیکنان بزرگتری مثل مهدویکیا، علی کریمی و نکونام خواستیم تا در این اتحادیه حضور یابند تا کار ما راه بیفتد چراکه این اتحادیه به درد بازیکنان جوان میخورد همانطور که در همهجای دنیا بازیکنان فوتبال اتحادیه دارند.
وی که یکی از شرکتکنندگان در جلسه بازیکنان در اتحادیه فوتبال بوده ادامه داد: مهدی رحمتی این موضوع را شروع کرد و جلسه اولیه هم خوب بود اما نمیدانم چرا ادامهدار نشد. قبول دارم که خود ما بازیکنان مقصر بودیم و آن اتحادیه را پیگیری کردیم چراکه اگر این اتفاق میافتاد صدای ما بازیکنان هم به جایی میرسید و این همه اعتصاب در کار نبود که البته خوشبختانه در باشگاه سایپا این مسائل وجود ندارد.
کاپیتان تیم فوتبال سایپا افزود: البته این مشکلات به مدیران باشگاهی هم برمیگردد. وقتی یک مدیر میداند که مثلا 8 میلیارد تومان بودجه دارد چرا طوری قرارداد میبندد که رقم آن 10 میلیارد تومان میشود؟ به نظرم ما بازیکنان باید اتحادیهای داشته باشیم تا بتوانیم حرفمان را بزنیم.
به گزارش فارس، کاپیتان تیم فوتبال سایپا در خصوص دیدار فردای این تیم مقابل استقلال هم افزود: بازی با استقلالی که جام حذفی را از دست داده و میخواهد صدر جدول را حفظ کند کار سختی است چرا که آنها میخواهند در لیگ برتر قهرمان شوند و همه انرژیشان را برای این بازی میگذارند اما در روز بازی ما 9 روز استراحت کردیم و آنها 5 روز و فکر میکنم به همین دلیل استقلالیها از ما خستهتر باشند اما به هر حال استقلال تیم بزرگی است و ما بازی سختی با این تیم در ورزشگاه آزادی داریم.
وی ادامه داد: البته بازیکنان جوان نقطه قوت ما هستند چرا که این بازی به صورت مستقیم از تلویزیون پخش میشود و بازی آنها دیده خواهد شد و میخواهد خودشان را نشان دهند چرا که در سال 4 بار بازیهای ما از تلویزیون به صورت مستقیم پخش میشود. با این همه فکر میکنم بازی خوبی را شاهد باشیم و ما این بازی را ببریم.
صادقی در پایان گفت: ما در کرج هم که به این تیم باختیم یکی دو موقعیت تک به تک از دست دادیم اما استقلالیها با تجربهتر بودند و برنده شدند و ما باید از این تجربه استفاده کنیم.


