فراری2013
۱۶۵ بازدیدشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
بچه ها خواستم بگم امروز یه ماشین فراری 2013 گرفتم خواستم خوشحالی مو با شما تقسیم كنم!
حالا واسه من با نخ كار می كنه دعا می كنم شما كنترلی شو بخرید بعد باهاش بازی كنید!!!
بقیه در:
http://funny-jamal.mihanblog.com/


