بچه ها خواستم بگم امروز یه ماشین فراری 2013 گرفتم خواستم خوشحالی مو با شما تقسیم كنم! حالا واسه من با نخ كار می كنه دعا می كنم شما كنترلی شو بخرید بعد باهاش بازی كنید!!! بقیه در: http://funny-jamal.mihanblog.com/