به گزارش فارس، وی درباره تاثیر عدم انجام تمرینات روی عملکرد تیم ادامه داد: بعد از سه روز تعطیلی، دیروز تمرین کردیم. البته بچه‌ها اختصاصی کار کردند ولی تمرین تیمی یک چیز دیگر است. با این وجود این را در خودمان می‌بینیم که در این بازی به پیروزی برسیم. صد در صد با همین هدف به میدان می‌رویم و با قدرت بازی خواهیم کرد. شاید مشکلات به این زودی‌ها حل نشود و با وجود مسائل روحی و روانی که به دلیل مشکلات شخصی ایجاد می‌شود، بچه‌ها می‌خواهند از زحمتی که کشیده‌اند حفاظت کنند.

صادقیان که در این مدت با بداقبالی‌هایی روبرو بوده است، درباره شرایط خود خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی تیم بر سپاهان، مصمم شدم که آن اتفاقات را فراموش کنم و دوباره با قدرت برگردم. هنوز این حس را دارم، البته از بخت بد، حالا به شدت سرما خورده‌ام. البته خودم را می‌رسانم ولی باید ببینم تصمیم کادر فنی چه خواهد بود.