به گزارش وبسایت بین المللی گل، لام که با زدن گل دوم تیمش تثبیت کننده پیروزی 0 - 2 تیمش بود در مورد این دیدار می گوید: "زمین بازی خوب نبود و همین باعث شد دیرتر به زمین عادت کنیم و به همین خاطر نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم." وی ادامه می دهد:" کیفیت بد زمین باعث شد در نیمه دوم به بازی هوایی رو آورده و با ترکیب پاس های بلند و کوتاه بازی را در اختیار گرفته و برتری خود را به حریف دیکته کنیم."

لام: برابر نورنبرگ مثل همیشه نبودیم
۵۰۴ بازدیدشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۵
طرفداری-لام، کاپیتان مونیخی ها معتقد است تیمش در نیمه اول عملکرد نسبتا ضعیفی برابر نورنبرگ به نمایش گذاشته است.


