به گزارش وبسایت بین المللی گل، ماریو گوتزه در مورد بازی می گوید: "در ابتدا بازی گره خورده بود ولی پس از گذشت زمان، ماندزو طلسم گل نخوردن حریف را شکست و ما به گل اول رسیدیم." وی اضافه می کند: "ما از این پیروزی خوشحالیم و برای رسیدن به آن تمام تلاش خود را کردیم و شایستگی لازم برای این برد را داشتیم."

گوتزه: با شایستگی تمام سه امتیاز را کسب کردیم
۹۵۹ بازدیدشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۲
طرفداری-ماریو گوتزه هافبک مهاجم مورد علاقه گواردیولا از پیروزی 0 - 2 برابر نورنبرگ ابراز رضایت می کند.


