طرفداری- سید جلال حسینی و محسن مسلمان دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار با فجرسپاسی از داور کارت زرد گرفتند و سه کارته شدند.

آنها با دریافت اخطار سوم،‌ دیدار با صبای قم در هفته بیست و هفتم را از دست دادند.