بیگ زاده:هنوز هیچ چیزی تمام نشده است،در رختکن دیدیم که فجر با پرسپولیس مساوی کرد

مدافع تیم استقلال گفت:پس از بازی به آرش هم گفتم که در این بازی توانست خودش را به خوبی نشان بدهد.  به گزارش اوج،هاشم بیگ زاده پس از بازی تیمش مقابل سایپا دراین باره عنوان کرد:بازی خوبی بود.خدا را از این بابت شاکریم که توانستیم هوادارانی که آمده بودند را خوشحال کنیم.به آنها تبریک می گویم.ولی هنوز هیچ چیزی تمام نشده و همه رقبای ما بردند.4 بازی سخت پیش رو داریم.  وی ادامه داد:طبق گفته کادر فنی 10 روز به اردو می رویم و سپس برای بازی با ملوان راهی انزلی می شویم و امیدوارم در این اردو به آمادگی برسیم.  مدافع استقلال درباره عملکرد آرش برهانی در این بازی گفت:من پس از بازی به آرش هم گفتم که در این بازی توانست خودش را به خوبی نشان بدهد.به او تبریک می گویم.  وی درباره توقف پرسپولیس مقابل تیم سابقش،فجرسپاسی اظهار داشت:ما در رختکن دیدیم که فجر با پرسپولیس مساوی کرد و خیلی خوشحال شدیم.ما هم که بردیم و اختلاف را ببیشتر کردیم.

صالح:دروازه بان و مدافعان ما کم اشتباه ترین بازیکنان بودند،پس از مدتها فوتبال خوبی ارائه دادیم

مربی تیم استقلال گفت:خوشحالم که در این بازی دفاع و دروازه بان ما روز خوبی را پشت سرگذاشتند. 

به گزارش اوج،مجید صالح پس از بازی تیمش مقابل سایپا عنوان کرد:پس از مدتها شرایطی به وجود آمد که توانستیم فوتبال خوبی ارائه بدهیم.مخصوصا اینکه یک طرف قضیه سایپا بود که خوب بازی می کند.  وی ادامه داد:خوشحالم که در این بازی دفاع و دروازه بان ما روز خوبی را پشت سرگذاشتند و در واقع می شود گفت کم اشتباه ترین بازیکنان زمین بودند.در کل می توانم بگویم خیلی بازی خوبی بود و علاوه بر این امتیازاتش هم برای ما بسیار حساس بود.

نظری: پیروزی استقلال مهم‌تر از گلزنی مهاجمان است

مهدی نظری پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل سایپا و اینکه مهاجمان استقلال این روزها خوب گل می‌زنند، گفت: مهم کسب پیروزی بود، خدا را شکر پیروز شدیم و اینکه مدافع یا مهاجم گل می‌زند مهم نیست. زننده گل فرقی نمی‌کند موفقیت استقلال اهمیت دارد.

به نقل از فارس،وی در ادامه خاطرنشان کرد: قرار است به اردوی کیش برویم و چند روز بدنسازی کنیم. سپس از آنجا مستقیم به انزلی می‌رویم تا در دیدار مقابل ملوان آماده شویم.

عمران‌زاده: با بازی منطقی مقابل سایپا به ۳ امتیاز رسیدیم

حنیف عمران‌زاده پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل سایپا گفت: سایپا بازیکنان و مهاجمان خوبی دارد که امروز خیلی ما را اذیت کردند. دیدار سختی بود اما با بازی منطقی به 3 امتیاز مسابقه با سایپا رسیدیم تا همچنان در کورس قهرمانی بمانیم.

وی درباره دیدار مقابل ملوان در هفته بیست و هفتم گفت: فردا را استراحت می‌کنیم و سه‌شنبه برای برگزاری اردو به کیش می‌رویم، تنها مشکل ما خستگی و فشردگی مسابقات لیگ است که امیدواریم با موفقیت در دیدارهای باقیمانده به قهرمانی برسیم.

به نقل از فارس،عمران‌زاده در خصوص صدمین گل آرش برهانی در لیگ برتر گفت: آرش انگیزه زیادی برای این گل داشت و هنوز هم زمان زیادی دارد تا گل‌های بیشتری برای استقلال بزند. هدف آرش موفقیت استقلال است.