چرا بعضی هل اینجورین؟
۲۸۲ بازدیددوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
دیشب وقتی بارسا گل اول رو زد:
بعضی ها:بیا بازم داوری
وقتی پنالتی رو مسی گرفته نشد:
همون بهضیها:اشتباهات داوری واسه همه تیما هست


